uppvärmning innan ridningen!

Gud jag är helt slut, vi hade idrott nyss och gick ca 2,5 km där vi stannade på olika stationer och skulle klättra, krypa och ja, göra militärövningar. Gissa om jag är trött? Vi stannade och mös lite med kossorna innan jag gick upp till rummet och bytte om till ridkläder. Ska ta in hästar lite senare och rida coffy å mach. Är ju riktigt trött, hur ska jag orka? Rider nog på volten med båda. Ska försöka fixa en fotograf så jag får lite nya fräsha bilder. Men.. jag skriver senare ;)


berga är en bra skola, bra bra bra.

Kommentarer
Postat av: terran

berga är bäst <3

2011-05-19 @ 19:01:21
URL: http://superterran.blogg.se/
Postat av: Elly

naaaaw va gulligt! :)<3

2011-05-19 @ 20:40:08
Postat av: LOVISA

kan du inte lägga ut bilder på skolan? och betätta lite,och vilka tider man ungifär slutar och börgar:)

för jag ska jo om nårga år söka gymnasium och man kan ju kolla runt lite redan nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0