Blev ingen hästbloggning igår..

Igår hann jag aldrig blogga. Men idag kan jag! Igår longerade jag camina, det gick verkligen bra. Förutom att hon trillar in lite i ett varv. Men hon lyssnar så otroligt bra! Måste bara lära mig vilka signaler hon lyssnar på. Hon föredrar kroppsrörelser. Nej, jag tror hon kommer kunna löslongeras faktiskt haha. Så duktig e hon. Pappa filmade faktiskt så här får ni en video.

Idag får hon en vilodag. Bara ta de lugnt och bara vara! Tror hon kan tycka det är skönt. Så himla mycket nya intryck och saker som hänt denna vecka så hon får lite tid att smälta vart hon hamnat :)


jag tycker det gick bra för att vara andra gången jag longerar henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0