Bloggen har vart lite avstängd

Hej folket. har haft lite mycket dessa dagar och har inte funnits tid att blogga alls faktiskt. Men nu har jag fått bilder att lägga upp och är på berga nu. SÅ nu börjar uppdateringen som vanligt! förlåt :)

Idag longerade jag Camina. Hon var superduper duktig och gick jätte bra. Lät johanna testa också, det gick också sjukt bra. Sen plockade jag bort hennes saker och löslongerade henne. Så jävla duktig!! Fick faktskt en video, ska försöka ladda upp den imorgon. Är så himla trött så kan nog inte göra det.

Men sen stod jag och johanna och bara mös med henne i flera minuter. SÅ himla gullig. Jag gillar henne bara mer och mer för varje dag.

idag fungerar inte mitt internet alls bra på berga så bilderna som vi tagit kan inte läggas upp.

Det är vi 4a nu.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0