Camina börjar bli riktigt lydig

Hon är så otroligt smart häst faktiskt. Har redan lärt sig att stanna utanför stallet tills jag hoppat av, dragit upp stigbyglarna. Står oftast stilla när jag sitter upp nu. Backar nästan själv in i spolspiltan och står lös medan jag spolar henne. Går bort för att kanske ta bort bajs osv då står hon kvar och bara tittar på mig tills jag smackar då kommer hon till mig haha :) Väntar utanför boxen trots att den är uppe och jag håller på att lägga in mat tills jag tagit bort all utrustning. Börjar få bort att hon äter ur höpåsarna vid stallgången medan hon står lös och jag fixar henne hihi. Så himla lugn häst! I början var hon spänd att ta in/ut från hagen nu är hon vilken tröttmössa som helst och lunkar på med huvudet nere i marken typ! Gillar dig bara mer och mer för var dag som går camina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0