Idag fick man smaka sand från 170cm ner

haha idag ramlade jag av camina xD Hon var grymt brunstig, märkte det redan från när jag tog in henne från hagen och i gången. Men försökte rida på som vanligt. Hade ställt fram ett sockerbitstitt hinder och en vanlig oxer med 18 m mellanrum och försökte få in ca 5 galopp språng. Travade förbi vattenmatten och då stänkte de massa sand på och varken hon eller jag var beredd och hon flög åt sidan, jag åt andra hahah! Första avramlingen då. Dock blire ingen tårta imorgn, så kul ska vi inte ha det haha. Det gick väll inte alls bra idag, men hoppade iaf oxern upp till ca 1 meter och kom så nära som möjligt som jennie sagt åt mig att göra så det kändes ju bra. Hon var inte allt för springig heller vilket är posetivt :) Nästa vecka blire hårdträning och dessutom hoppträning haha så då blire roligare.


jag och coffy hoppar bland våra sista språng tsm <3

Kommentarer
Postat av: ellen

hej jag har en fråga om berga, var ligger det? och sen så, jag blir typ helt förkrossad när jag läser dina inlägg om hur du lämnade coffy och eran sista dag och allt. ah, blir himla rörd. vet inte vad jag ska säga.. men lycka till med din nya häst, superfin är hon! älskar din blogg, har läst den så länge. långt innan coffy såldes, så ja. lycka till då! :)

2011-09-16 @ 18:16:17
URL: http://ellenochponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0