och DÄR sprack ridschemat

hello folket! Idag skulle jag ju hoppa som jag skrivit på schemat längre ner. Men eftersom jag har hoppträning imorgon så blev det lite ändringar. blev mjukgörande i ridhuset. Gick helt OK, hon var lite springig och försökte komma undan arbetet på lite olika sett haha, men på slutet gick de otroligt bra faktiskt. Hon lugnade ner sig men jag var så trött så kunde knappt rida mer. Så avslutade med att rida igenom henne i skritten den sista kvarten.


haha charmig jag är ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

Tycker du att det är bra på Berga naturbruksgymnasium? :) Jag går i nian nu och har ingen aning alls om vad jag ska söka in på men jag tycker berga verkar bra, men jag har egen häst och jag undrar hur mycket det kostar att ha sin häst där? För jag hittar inte på hemsidan vad det kostar :)

2011-09-07 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0