och idag gick det bra

Idag longerade jag henne och hon gick som en klocka. Så himla fin och duktig! Började med att trava löst utan inspänningar eller något. Sedan spände jag in lite i taget, så himla fin hon var. Lyssnade otroligt bra, ökade på traven så jävla bra om jag får säga så, hon verkligen jobbade under sig och tror hon tyckte det var kul. Blev ganska mycket jobb idag för tjejen, tror hon behövde det. Imorgon ska jag rida med hackamore, det blir intressant. Sen ringa tandläkaren för att dom ska kolla hennes stackars mun! :/ Ja, hon var otroligt duktig och mysig idag somsagt. Min fina tjej! Löslongerade henne idag med förresten, och då var liksom julia och red sin ponny i ridhuset, endå lyssnade camina på mig och la fokus på mig! Hade på inspänningarna ibörjan på henne fast utan longer linan så hon fortfarande jobbade under sig! Video kommer imorgon eller något. <3



storis tjejis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0