The second ridpass

Red somsagt en gång till idag. Kom precis tillbaka från stallet. Red lite mjukgörande i ridhuset, gick verkligen jättefint men protesterade lite i början när jag drog bak skänkeln och trök in. Altså, med coffy var det bara ben bara ben, nu är det inga ben inga ben. Känns ju lite.. tvärtom. Haha men jag gillar det! Blev ett intenstivt pass. Sen fixade jag i stallet och fylle på torv, sköljde av camina och gödade henne med massa äpplen. Så himla söt ju kan inte sluta haha!




min häst är inte alls matglad.. och har inte alls lång hals.. XD

Kommentarer
Postat av: anna :)

Hej hej!

Först av allt vill jag bara säga grattis till cammie! hon är verkligen jättefin :)

sen har jag tre frågor om Berga:

vet du vad det är ungefär för antagnings poäng

vad är det för typ av linje? Samhälle, natur?

Och behöver man ta med sig egen häst eller finns det hästar man kan rida på där? :)

toppen blogg!

Kram!

2011-09-06 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0