Nostalgi tripp på Norrga

Nämen tjenare! Bloggar lite från mobilen. Ikväll var jag ute i det gamla stallet jag stod i på Norrga i 2 år innan jag flyttade till Berga. Var ca. 1 och ett halft år sedan jag var där. Kändes bra faktiskt, saknade stället. Varenda litet hörn, litet ställe på de där stallet har ett minne. Det var där jag och coffy spenderade vårt alldra första år tsm. Det var där vi busade runt, sov på höloftet och allt vad vi nu hittade på.. Blev glad att va tillbaka. Hälsade även på Tobbe, lilla söta Tobbe. Han var mindre än vanligt haha, men mkt smalare och finare. Han va så söt så!

Tog lite bilder i stallet, coffy och luckys gamla box samt på Tobbe :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! Kan inte du börja lägga upp outfit bilder? T.ex skriva vart sakerna du hade på dig på bilden ovan är köpta? :) Skulle vara roligt! Kram

2011-10-02 @ 18:37:47
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, vilken fin blogg! :)

Nu har det kommit en ny hästblogg, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! I med och motgång. :)

Byta bildlänk eller följa via bloglovin går kanon!



kramar F&V Teamnyrk!

2011-10-03 @ 11:40:45
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0